טלפון: 03.7133.144

פקס: 03.7133.144

Search
Search
Close this search box.

ביטוחים נוספים

קו תחתון

ביטוח נסיעות לחו”ל

ביטוח נסיעות לחו”ל

ארזתם לבד? אם אתם מדמיינים את השאלה הזאת כנראה שאתם מתכננים או בדרך לטוס לאנשהוא, לחופשה, לשמחה או למטרת עבודה. לטוס זה כיף וחו"ל זה נחמד. רק, שחשוב מאוד לזכור שבמהלך שהותכם בחו"ל אתם עלולים להיתקל במצבים בהם תצטרכו להזדקק לשירותים מסוימים שרק במידה ותהיו מבוטחים תוכלו להרשות לעצמכם להשתמש בהם. ולא מדובר על מתקן בלונה פארק. ביטוח נסיעות לחו"ל הוא סוג של ביטוח שמיועד לכסות נזקים ופגיעות שעשויים לקרות במהלך נסיעה לחו"ל. טיפול וכיסוי הוצאות לבעיות רפואיות, להתמודד עם ביטולי טיסות, גניבה של רכוש או איבוד מזוודות. ביטוח נסיעות לחו"ל כולל מגוון של כיסויים כגון:

כיסוי רפואי – כלול בתוך זה הוצאות רפואיות, טיפולים רפואיים, ניתוחים וכיסוי של אשפוז או פינוי לבית חולים מקומי במקרה של צורך מיידי. תרופות במרשם ואפילו הטסה ארצה על חשבון הפוליסה במקרים שאין אפשרות לטפל במקום שהותכם.

כיסוי עלות ביטול טיסה במקרים בהם צץ אילוץ לא מתוכנן שמחייב ביטול או דחייה של טיסה. כמובן שחברת הביטוח תשלם זאת לחברת הביטוח מבלי שתמודדו עם עגמת נפש כפולה

מעבר לאלה ישנם גם כיסויים נרחבים יותר הכוללים כיסוי לרכוש במקרים של אובדן גניבה או נזק. כמו"כ ביטוח כבודה למקרים המבאסים בהם המתנתם ליד מסוע המזוודות וגיליתם לצערכם כי זאת שלכם לא הגיעה. לסוגי הכיסויים השונים והתאמה לצרכי הנסיעה שלכם כדאי לכם להתייעץ עם נציגנו לצורך התאמת כיסוי מושלם. כי גם בחו"ל אתם נהנים יותר כשאתם מכוסים טוב.