טלפון: 03.7133.144

פקס: 03.7133.144

Search
Search
Close this search box.

ביטוחים נוספים

קו תחתון

ביטוח מחלות קשות

ביטוח פיצוי למחלות קשות

זהו מוצר שאנו גאים בו, ולמה? כי בס"ד אחרי התעסקות של עשור בתחום הביטוח אנחנו יכולים לומר בגאווה שחלק גדול מההצלחה של תהליך העלאת המודעות לחובת הביטוח הזה במגזר רשום על שמנו ועל חריש עמוק שעשינו בכל חלקי הציבור לטובת העניין.

"שתהיו לי בריאים" איחול מוכר ודי שגרתי, אבל לצערנו הרב, עוד לא נולדה המחלה בעלת הנימוסים שמודיעה לפני שהיא מגיעה. היא פשוט מופיעה ומרסקת באחת את השגרה היומית, היא סוחטת עשרות אלפי שקלים בחודש ובחלק מהמקרים מדובר בהוצאות שאינן משולמות דרך הקופה או שאינן בסל התרופות.

מחלות קשות שבאות לפתע משום מקום, מכניסות את הבית לסחרחורת איומה, גם בשל ההוצאות הרפואיות המסתכמות בסכומים אסטרונומיים שאין מי שיכול לומר על עצמו שהוא מוכן לעמוד בתשלומים שכאלה מדי חודש. והן בשל המורכבות שנוצרת מהעובדה שההורים נאלצים להחסיר מהעבודה או להתבטל ממנה לחלוטין בתקופה החשוכה הזו. הדבר הראשון שנפגע הוא הציר הכלכלי. וברגעים האלה. הביטוח הקריטי יכול פשוט להציל את המצב. ממש כך.

לא, הוא לא מעביר את המחלה. אבל הוא מאפשר למשפחה ולהורים להמשיך להתמסר לטובת הטיפולים עד לבשורות טובות, לצד הפקדה חד פעמית של כסף הביטוח בהתאם לגובה הפוליסה שנרכשה. זו הזרמת חמצן שלא אחת מתבררת כזו שמצילה את המצב רח"ל.

וכמאמינים בחובת ההשתדלות, חזקה על כל אחד ואחד שבני משפחתו יקרים לליבו, זהו צעד חובה בסיסי וקריטי שיש לעשות. עשרות סיפורים של הצלות ומנגד מאות כאלה שלצערנו הרב לא כיסו את עצמם מבעוד מועד, כל אלו מספרים את מידת נחיצותו של פוליסת ביטוח זה. ואם אתם כבר פה אתם בוודאי יודעים כבר שביטוח עושים כשיכולים, לא כשצריכים! אז זה הזמן לעשות את חובת ההשתדלות הבסיסית הזו. אז תהיו לנו בריאים ושעל מחלות נשמע רק אצל האויבים אמן.